Min myslördag

Ja som sagt, jag är trött idag. Jag är inte taggad för att gå ut, det är jag i princip aldrig längre. Jag vet inte om det bottnar i att jag jobbat i restaurangbranschen i fyra år, ja tre av de åren var väldigt intensiva och det sista lite från och till. För er som inte följt mig så länge, så brände jag ut mig för 1,5 år sedan. Jag började svimma på jobb, fick panikångestattacker när jag skulle dit osv.. Ja idag är jag helt åteställd men av någon märklig anledning så har jag svårt att jobba natt och ja jag blir numera lite kvällstrött.

Kanske därför jag inte pallar festa. Man går ut så sent numera så man är fan trött innan man ens kommit ut haha! Aja, jag blir säkert sugen någon gång snart, dock uppskattar jag mysiga festkvällar hos underbara vänner betydligt mer. Mindre, personligare och mycket, mycket trevligare!

Såhär ser min myslördag ut i soffan:


Kelsällskap



Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0