Säng dags igen.. Jag är inte trött och jag...

Säng dags igen.. Jag är inte trött och jag drar mig lite för att sova. Kvällen är värst, speciellt när man inte gör så mycket.. Ni har kanske redan förstått att jag tänker mycket då. Jag har planer för imorgonkväll så om jag har tur kommer jag vara lika trött imorgon som igår. Så jag slocknar så fort jag lägger huvudet på kudden. Jag ska försöka att dämpa mitt deppskrivande imorgon, men som sagt aldrig några garantier. Allt jag skriver kommer spontant och mycket kommer från hjärtat.. Inte lätt att vara såhär. Synd jag inte var grymmare på engelskgrammatik, jag hade säkert kunnat skriva en hel platta just nu! Sov gott vänner, hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0