Söndagsångest

Mycket ångest denna veckan, jag vet! Sorry för det, men vissa veckor känns lättare än andra och denna veckan har varit tung på olika sätt och vis och egentligen vet jag inte varför? Kanske beror det på att det faktiskt är höst, för imorse var det inte mer än 3 plusgrader i Halmstad. Kan det vara hösten som tar ut sin rätt? Maybe.

Träningen idag gick iaf bra, fast jag inte var ett dugg taggad. Så nu är rumpa och ben tränade för denna gången, nu får de vila några dagar innan det är dags igen! Dock är jag en aning orolig för den kommande träningsvärken..

Ska strax sätta mig och läsa lite, inte ett dugg sugen. För mig räcker det med feminisy böcker nu och jag tror jag fattat det mesta. Skönast av allt hade det varit tat bara stänga dem och slippa öppna dem igen. Ja så illa är det. Jag är extremt skoltrött och ändå har jag bara gjort en del av fyra x__x! Aja, antar att det bara är att stå ut. Nästa kurs blir engelska som jag troligtvis kommer ha lite mer nytta av så håll tummar och tår för att jag kommer in!

Ah, ska sluta gnälla för en stund å läsa lite. Hörs om någon timme igen!


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en toppen söndag nu!

kram :D

2011-10-09 @ 17:21:47
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0