Stockholm?


Dags för den här blogguppdateringen som kommer lite då och då.. ;) Jag trodde inte jag skulle säga det här men Stockholm har faktiskt gått om Malmö i antalbesökare.. Visst är det konstigt? Men supertrevligt iaf ni är välkomna till min blogg, och givetvis besökare från andra städer också!

Extra glad blir jag också när jag ser att min direkttrafik har ökat den senaste månaden, det är helt fantastiskt. Tidigare har de flesta av mina besökare hamnat på sidan via andra hänvisningssidor, men äntligen börjar ni dyka upp av er själva! Superglad blir jag! Puss på er alla fina besökare"! Tio i topp städer Sverige ser ut såhär:

Totalt antal städer från Sverige är 83 st
  • Stockholm
  • Malmö
  • Jönköping
  • Lund
  • Helsingborg
  • Halmstad
  • Göteborg
  • Landskrona
  • Uppsala
  • Kristianstad
Jag har besökare från 11 olika länder för tillfället.

Tack, tack, tack! Ni gör det verkligen värt att blogga och faktiskt lägga ner så mycket tid som jag gör!

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Det är jag som besöker från Götet iallafall mitt hjärt <3

2011-10-28 @ 10:47:15
URL: http://arlindaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja jag misstänkte det snygging <3

2011-10-28 @ 13:40:50
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0