Weekends over

Jaha, då var denna helgen också över. Tycker veckorna springer förbi och tja, egentligen vet jag inte riktigt vart de tar vägen? Pappa brukar säga att livet går fortare ju äldre man blir, och jag tror det stämmer. Snart sitter jag väl här gammal och grå och undrar vad tusan som hände med mitt liv? Alternativet är ju givetvis att jag sitter här och är hur nöjd och lycklig över mitt liv som helst. Jag tror på det sistnämnda..

Imorgon återstår ytterligare en dags träning, och innan mörkret faller beger jag mig ner till skåneland igen! Ska ändå bli rätt så mysigt. På tisdag ska jag och Cassie se Paranormal activity 3. Absolut något att se fram emot! Trailern såg sjukt läskig ut, så jag hoppas att även jag blir kusligt rädd av den här! Det är alltid läskigare när det gäller barn!

Nu tänkte jag twittra lite, lyssna vidare på lite gamla nostalgilåtar innan det är dags att krypa ner i mina rena sovkläder och sussa gott. Hoppas på att sova bättre inatt än igår! Misstänker det kommer ett natti inlägg :P Så jag säger inte godnatt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0