Well, back "home"

Då var man åter på hemmaplan efter en vecka i mitt "egentliga" hem Halmstad. Jag är ju skriven där och jag har min fina lägenhet.. Men visst tusan är det skönt att komma hem till barndomshemmet lite då och då!
Jag anlände vid halvfemtiden och det serverades minsann supergoda pizzor, jag hann knappt komma innanför dörren! Smarrigt värre! Därefter satte jag mig framför tv:n och kollade på Bridget Jone's dagbok! Så jäkla länge sedan man såg den, flera år sedan! Den är så jäkla mysig och varje gång jag ser något brittiskt vill jag åka till London igen! Vettetusan varför jag fastnat så mycket för London? Jag får ALLTID sug på att åka dit, jag tycker där är så jävla mysigt! Märkligt nog känns det hemma? Nej jag har bara varit där 3 ggr totalt.. men ändå.

Jag önskar ibland att jag var född på 50-60talet.. Jag vet jag sgat det förut men jag gör det, ja botsett från att jag skulle vara hyfsat gammal nu då :P Tänk så skön musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0