Well well..

Alltid lika tråkigt varje gång spårningskoden till analytics slutar fungerar.. Ja alltså det som gör att jag kan hålla reda på vart ni underbara läsare är ifrån! Den brukar funka ganska så bra några månader och sen blir det färre och färre, och ja som idag var det knappt några registrerade från gårdagen vilket inte stämmer :(. SÅ nu är allt bytt!

Förövrigt har det varit en lugn kväll. Jag är lite trött och har mestadels suttit i min egen värld. Som jag brukar ;). Imorgon ska jag införskaffa mig gymnkortet jag snackat om sedan jag flyttade hit, bättre sent än aldrig! Så håll tummarna för att jag verkligen tar tag i det. Dags för det om jag ska kvala in för miss world sweden ;P

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Gör du så....snäckan...och kanske du träffar några trevliga vänner du kan munkäfta med :) Alltid kul att träffa nya vänner bekanta!

2011-10-04 @ 09:06:53
Postat av: Alice

Japp det ska jag, vet dock inte när bara :P

2011-10-04 @ 10:44:25
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0