Work out

Goddagens!

Igår var det vilodag. Det är vikigt att inte glömma bort att vila när man tränar hårt, man vill inte direkt förstöra kroppen. Den måste ha en chans att återhämta sig också. Men visst, jag erkänner. Det känns ganska så konstigt att vila när man är van visd fullrulle med träning och dylikt numera. Men idag var det dags igen!

Eftersom jag just nu infinner mig hos pappa i Ljunghusen, har jag inte tillgång till något gym. Eller jo, jag har men det blir dyrt att springa runt här så jag tar den "hederliga" gamla träningen. Nämligen löpning! Dock var det ju ett tag sedan jag sprang nu så kondisen var väl sådär.. Men svettig blev jag iaf så det måste ju gått bra!





Ska bli spännande att se vad invägningen hamnar på, på fredag. Misstänker dock strax att det blir ökning i vikt eftersom det blir mer muskler och mindre fett. Ni träningsinvanda vet ju att muskler väger en del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0