And it goes like this

Fortfarande helt stuck i Moves like jagger.. kan inte hjälpas haha! Nu har jag gått igenom min text om bröstcancer som jag förväntade mig skulle vara katastrof, och kan ni tänka er?! Den var faktiskt ganska så bra! Jag blev så otroligt lättad! jag var så säker på att det skulle vara kaos alltihopa och sen var det så bra! Yeeey! Heja mig! Ja jag vet det verkar konstigt att heja på sig själv.. men jag måste göra det för att hålla mig motiverad. Jag ahr inte läst på x-antal år så I need it!

Nu ska jag klä mig, packa ner boken "Tillbaka till framtiden" , lite träningskläder och sen beger jag mig ner till Ljunghusen för några timmars myspys OCH pluggande! Hörs sen sötingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0