Back in Halmstad

God kväll kära läsare.

Då är jag tillbaka i Halland efter en fantastisk helg nere i kära Malmö. Ja förutom min förkylning som pajjade en hel del. Trött och sliten var jag för det mesta men men. Jag fick tillbringa tid där jag trivs som bäst! Man märker inte riktigt hur mycket man saknar sitt hem och de favoriter man har där hemma, ja just förrän man kommer hem! Massor av kärlek till er alla därhemma, saknar er massor redan!

Ikväll unnar jag mig lite cola zero och chips, men chipsen var sjukt äckliga.. Så det är mycket möjligt jag låter bli dem :P Smakar typ fotogen?!

Jag har packat upp all smutstvätt och allt som aldrig fick användas så här ser okej ut förutom alla tvätthögar jag sorterat. Har ju en hel del sedan förra veckan också. Så som ni förstår blir det en mycket lugn söndagskväll. Ska även passa på att ladda min NYA fina bebiskamera innan det är dags att nanna kudden. Hoppas ni alla sötisar haft en fantastisk helg! Hörs sen eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du flyger fram & tillbaka! :) Verkar som du trivs med Halmstads-livet trots allt. kram

2011-09-18 @ 20:53:34
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Haha ja jag vet.. så är det när man är kluven! Jodå det går bra här uppe, bara lite ensamt ibland :( Kram!

2011-09-18 @ 20:54:15
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0