Finally!

Jag trodde jag skulle avlida... Ni kan tro det tagit mig många timmar att tänka, formulera och få ner vad jag haft i huvudet. Jag har nu skrivit mina tre sista sidor till hemtentan, hur det går vet jag inte. Jag kommer inte gå igenom någonting mer idag, imorgon ska jag gå igenom dem alla tre språkligt. Söndag tänker jag ge blanka fan i dem. Jag är trött på dem nu! Håll tummarna för mig att det gått bra!

Ibland undrar jag om pluggande är min grej.. men jag antar att det alltid är svårast att komma in i det från början. Så vi får hoppas det lättar.. Kanske är det som mamma och pappa säger, jag har för hög prestationsångest när det gäller mig själv. Bra och dåligt I guess! På måndag kommer jag vara en lycklig människa, i alla fall tills jag får tillbaka dem :P

Nu blir det snart duschen, och sen ska jag ner till mamma och pappa! Yeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0