Godmorgon!

Hej alla finingar!

Som vanligt vaknade jag av att det smällde i skåp, klirrade här och var, gnisslade i dörrar och ja gud vet allt. -Just det, mamma sov ju över. Aja, antar det är smällar man får ta. Fattar inte att hon kan vara igång så jäkla tidigt bara! Idag ska det läsas lite till, det blev inte läst riktigt lika mycket som jag tänkt mig men det får bli desto mer idag eftersom jag senast imorgon ska börja skriva på tentafråga nr 2.

Sen får vi se om jag och mamma sticker in till stan eller dylikt under dagen. Kan mycket väl bli så, men som sagt vi får se. Än så länge så har det regnat hela morgonen fram tills nu, har vi tur blir det fint väder idag!

Hörs senare finingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0