Hälsoguro

Sitter här hemma med lite tjock och irriterad hals just nu, kanske lite lite snuvig men jag lovar den där spanska nässprayen jag pratat om hundra gånger gör verkligen susen! Den håller i typ ett helt dygn, helt sjukt bra grejer!

Förutom målandet som jag tänkte börja med (ja om jag nu hittar clasohlsson här i Halmstad imorgon vill säga, jag vet jag sett det någonstans...) så sa jag ju att jag tänkte börja träna här också. Min första tanke var egentligen att lära känna området jag bodde i ordentligt med hjälp av löpning både ensam och med Kola.. Men det känns som om jag hittar hyfsat bra här nu.. iaf vid gamla tylösandsvägen.. Ja iaf hyfsat. Så för att aktivera mig igen har jag till min stora lyckat hittat flygstades gym som verkar vara heeelt fantastiskt! De har min favvo"sport" Body combat och kör en variant av indoor walking och Zumba! Visst de är hyfsat dyra men å andra sidan får jag ha ett eget möte med en PT 4 ggr för ett årskort. Kan nog bli helt okej! Å bäst av allt är att det kommer ta mig 2 min med bil och 5 med cykel! Min cykel är ju dessvärre inte uppe än men den kommer till helgen!

Det känns ändå ganska så bra att ha det i tankarna. Som sgat jag har nästan blivit lite dum i huvudet av att ha varit här ensam i nästan en vecka så jag tror lite härlig träning p ådet kan göra susen! Dock har jag lovat mig själv att inte köpa något kort förrän nästa vecka igen. jag är ju som sgat lite snuvig och tjock i halsen. Dock hoppas jag på att den rena romen gjorde sitt och tar kål på alla bakterier jag har i halsen tills imorgon. Å nej jag har inte blivit alkis men det sägs att sprit tar död på bakterier så det måste ju gälla virus och förkylningsbaskelusker också!

Aja, detta var väl allt för idag. Lite bra musik till sen ska jag nog nanna kudden! Sov så gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0