Just another rainy monday

Sitter i ett regnigt Halmstad (ovanligt va?), med tända ljus, idol på i bakgrunden och världens finaste husdjur omkring mig. Jag har städant undan här, ätit en liten måltid till och ja jag kunde inte hålla mig ifrån sockret idag. Det blev lite mintglass.. Det fanns i frysen och det är trots allt bättre att äta något sött som glass i små mängder än en STOOOR godispåse som jag lätt kunnat göra förr :P

Sitter och är extremt shoppingsugen just nu också.. Money, money where are you?! Dock är jag inte riktigt säker på att Uggs är min grej.. men om de är lite Alicieserade som de här:

Skor från Brandos.se!
Ugg Australia: Sheepskin Cuff Boot från Brandos.se

 

Aja, kanske läge att lägga in en rad på lotto inför onsdag. Man vet ju aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0