Kommer hem helt desperat..

har jobbat som fa-a-a-an.. Ja jag vet inte om det beror på att jag flyttat till Halmstad eller vad men av någon märklig anledning har jag börjat lyssna ruskigt mycket på Gyllene tider och Roxette? Men visst finns det väl ingenting som kan slå klassiker som flickorna på tv2 eller Sleeping in my car ? Helt ärligt så är de ruskigt bra!

Aja.. jag ska ta mig en tur till Tylösand nu och hoppas på att jag hittar hem sen igen. Tur man har iPhone nu som har gps i eniro.. även om den suger något enormt så är den bättre än ingenting. Min trasiga bil får stanna nere i Skåne efter helgen och bli hel både vad gäller fart och säkringar. Min gps måste ju vara inkopplad någonstans, rätt svårt dock när inte eluttaget fungerar..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fraj

Tidiga Gyllene Tider kan ju vara det bästa sverige kommit med i musikväg! ;)

2011-09-01 @ 22:09:44
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0