Lördag nere i skåne

Goddaggens på er mina fina läsare!

Jag hade en superduper mysig kväll hemma i skåne igår! Visiten nere hemma i Ljunghusen var fantastiskt och hur det än är så känns det fantastiskt att komma hem! Jag vet jag har haft en himla tur vad gäller skola/boende och ja det mesta faktiskt när det kommer till Halmstad. Men detta kommer nog alltid vara hemma! Dock måste jag erkänna att det kändes märkligt att inte gå upp till sig själv när man är hemma. Den där tråkiga lägenheten jag var så trött på var ju ändå mitt hem.. Men en klar fördel är ju faktiskt att jag kan bo i mammas lägenhet och att den känns som hemma!

Kommer nog ta ett tag att känna Halmstad som riktigt hemma.. tror jag iaf!

Nu ska jag snart iväg med John upp till Stenlycke för en mysig dag och ikväll ska jag eventuellt plocka isär hans dator och bli datorproffs :P Så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0