Lördag på Stenlycke

Efter en lugn och behaglig fredag var det dags för lite lantaction i form av mysdag/lekdag uppe på Stenlycke med familjerna Drakfelt och Foldéns inkl. resterande som kanske kan räknas som en typ bihang? Jag är iaf inräknad som bihang litegrann.. på något mysko vis.. :P

Dagen bestod av superduper god mat i alla dess former! Köra rullebör med ögonbindel, spotta råtta, kasta leksaker och kasta pil på stubbe! Jag och John låg ganska så bra till det hela vägen fram tills mål.. då kom vi tvåa med typ tre andra lag. Heja oss! Haha.. aja vi hade superkul i alla fall! När vi åkte hem vid sju var det film och ja som den fyllekajja jag är så var jag trött som en gnu. Tänk er själv, drick rosé, öl och Whiskey/irish coffe/gräddbulle.. Ja fråga mig inte men jag blev lite sugen på irish coffe och vi hade ju ingen grädde så jag tryckte ner min gräddbulle. Jag tyckte det var en ruskigt bra och god lösning fram tills jag spillde ut hälften när jag snuddade vid gräddbullen. Ja som sgat som den FYLLEKAJJA jag är.. Haha!

Det jag i alla fall skulle komma till var att jag/vi var helt slut efter en heldag av lek och spiritosa så det blev att glo på tv resten av kvällen. Såg filmen på sexan med Hilary Swank om de tio plågorna eller vad det nu var.. Riktigt dålig film.. Eller så är jag helt avtrubbad vad gäller skräckfilmer, antar det är nackdelen med att se ALLA skräckisar när de kommer ut. Man blir så van vid alla läskigheter att man tycker de är tramsiga eller slutar reagera.


Köra rullebööör!


Spotta råtta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0