Lördag

Sådär då har jag pluggat i en timme och tagit en härlig dusch! Ska strax ner med Kola en liten kissrunda innan mamma kommer, sen ska vi iväg och besiktiga pappas bil som jag får låna en vecka till. Så håll tummarna för att den går igenom!

Idag blir det nog en ganska så lugn kväll, jag är sliten. Vettetusan vad det är med mig men kanske är det den dära lilla tradiga förkylningen som spökar!

Imorgon blir det hundkalas för Kola och Zeus som fyller år i början av nästa vecka! Tur jag och pappa kom på det igår för annars hade vi glömt fira dem :(. Sen beger sig jag, Kola, Keddy och Pink oss upp mot Halmstad för ytterligare en pluggvecka. Veckan som kommer ser ut att innebära en hel del skrivande.

Aja, vi hörs sen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken härlig bild =)



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

www.avanna.se

2011-09-17 @ 15:06:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0