Myspys!

Inatt sov jag som en prinsessa, ja förutom då jag vaknade till vid åtta tiden imorse och snoozade fram till nio typ.. men oj så skönt jag sov! Peppar, peppar men halsen känns helt okej än så länge också! Superskönt!

Om en timme ska jag iväg till skolan för min första "skoluppgift", jag ska sitta och diskutera genusformer i dagens media, händelser etc. Kan bli spännande! Lite nervöst dock men som tur är så är vi tre stycken så det kommer säkert gå bra!

Igår kom jag fram till att jag behöver nya mjukiskläder för en hel del slitet och fult fick åka nu i flytten.. Och nu har jag inte så mycket kvar? Jag är fortfarande lite inne på onepice, den här finns ju på gina:


Men egentligen så vill jag ha den här från Crazy age, men den är slut och jag hittar inte den någonstnas :(, någon som vet vart man kan få tag i den?


Visst står det lite Alice över den?

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Klart det göt :):)

2011-09-12 @ 18:38:43
Postat av: Alice

MM lite iaf :)

2011-09-12 @ 20:24:39
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0