Några ärenden och en joggingtur senare

Jag är lite stressad över en sak just nu, men jag ska försöka ta tag i den idag.. Eller ja höra mig för om inget annat, i värsta fall får jag lösa det på något annat sätt. Men en dubbelkoll av något är aldrig fel. Så ska faktiskt göra det senare..

Efter skolan var det dags att fixa passérkort så jag kan komma in till skolan på kvällar och helger ifall det skulle behövas. Därefter var det hem, ringa Telia och fixa tv och bredband för jag har ärligt talat inte haft ork att göra det innan. Dessutom har jag ju telefonen jag kan surfa från så länge. Så på måndag ska allt slås igång! Perfekt!

När det var gjort så begav sig jag och Kola ut på en joggingrunda här i Halmstad. Vi tog den rundan vi gick igår och sprang. Inte riktigt Kolas grej med jogging men vi körde i intervaller och det tog faktiskt bara en timme! Så jag tycker han var superduper duktig!

Väl hemma fick jag ändra min hemförsäkring på rätt adress och skriva rent föreläsningen från igår! Jag satt med laptopen på balkongen, det är riktigt skönt väder ute idag! Så man får passa på att njuta! Å nu är jag vrålhungrig och ska koka lite trotellini! Ska bli sååå gott! Hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0