Pluggsöndag

Nu är jag sådär slut i knoppen igen.. Jag har kanske bara skrivit i tre timmar totalt, men man läser och försöker formulera sig så man blir helt trött i huvudet! Eller man och man, jag blir i alla fall! Antar att det tar lite tid innan man kommer in i det ordentligt igen, det var ju trots allt några år sedan jag skrev skolarbeten.  Sen att allt känns lite sådär småluddigt gör mig lite orolig, men jag kan inte annat än att göra mitt bästa. Räcker det inte till får jag komplettera, inte mer med det. Ja just nu försöker jag övertyga mig själv om att jag gör rätt och att det går bra ;P

När jag skrivit första sidan (vi ska skriva cirka tre sidor) tog jag mig en lååång paus. Nästan lite för lång.. Kola behövde en strandtur så det blev det och därefter lagade jag lite god mat innan det var dags för pluggstund nr två. Jag ahr skrivit 2,5 sida nu så jag får vara nöjd för dagen. Resten tar jag imorgon när jag kommit till Malmö! Nu ska här städas och softas lite, så vi får höras sen!


Kommentarer
Postat av: Alina

nice:) jag kollar bara på tv o tar de lugnt =)

2011-09-25 @ 20:23:10
URL: http://alinah.se
Postat av: Evah

Jättevacker bild :)

2011-09-26 @ 15:18:13
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0