Rainy Halmstad...

Vädret var okej igår och det har varit okej idag fram tills nu... Just nu kan man tro att hela himlen är öppen.. Men ja vi vet alla att så är inte fallet... Regniga Halmstad.

Så fort regnet lagt sig ska jag ut med kleinarna, ja just det de är båda här nu! Yeey happy! Mamma är också här förbi en liten sväng och stannar tills imorgon! Vi ska strax käka lite och sen ska vi bege oss ut på jakt efter en eller två mattor till mig. Det blir liksom lite mer hemtrevligt och koseligt då!

Ikväll ska jag läsa lite genus, vi ska ha diskussion på måndag så jag ska börja i god tid. Hamnade med ett par trevliga tjejer som jag ska diskutera tillsammans med så det kommer säkert gå bra. Dessutom har jag ju beställt de böcker vi behöver för första delkursen och sen ska jag hämta ut de jag beställde till administration av datasystem, jag är ju inte behöva dem så de ska skickas tillbaka senare idag. 

Men vi hörs sen kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0