T.G.I.F

Godmorgon kära läsare!

Hoppas ni fått en godnatts sömn och att ni känner att det finns mycket energi att ge ikväll eftersom det är fredag! Själv har jag sovit helt okej, dock vaknar jag jäkligt tidigt och idag kan jag inte skylla på mamma som smäller i skåp för hon är inte ens här. Aja, så är det.

Om en-två timmar ska jag sätta mig och börja läsa igen, kanske cirka 40 sidor kvar så det kan inte ta mer än 90 minuter. Men det är lite segt, ännu segare är det att börja skriva. Det svåraste av allt är hur fan man börjar. När det väl är gjort brukar det mesta bara flyta på så vi får hoppas det blir så idag också!

Ikväll kommer John upp, ska bli mysigt. Tror vår fredag kommer vara rätt så lugn, John kommer att ha varit i fullrulle hela dagen så det blir nog först imorgon det händer kul saker!

Hoppas ni får en fin dag! Så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0