Två, tre på samma gång?!

Jag snokar mycket både på folk jag känner och folk jag inte känner. Av någon anledning tycker jag det är roligt att se vad folk pysslar med. Sån är jag, nyfiken i en strut!
En för mig ganska märklig sak (dock tycks den vara vääääldigt vanlig), är att när man dejtar så dejtar man flera olika samtidigt? Det är oftast inte bara en utan MINST två på samma gång? Käkar man middag med den ena och efterrätt med den andre då eller? Försvårar man inte för sig själv genom att träffa mer än en åt gången? Jag menar alla människor har bra sidor respektive dåliga.. Saknar den ena vad den andra har and so on? Som jag har förstått det kan man väl ändå bara få äkta känslor för EN person? Fast det kanske bara är jag som är ute och cyklar.. jag vet inte.
Aja, en ren allmän reflektion över hur jag tycker väldigt många människor gör. Å jag kan säga er att det kvittar om det är tjejer eller killar för de är lika goa kålsupare båda två! Dock är jag enormt tacksam att jag sluppit det bekymmert för det verkar verkligen oootroligt jobbigt.
Ja what ever.. ha en trevlig helg kära ni!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Du har så rätt så....avsluta eller? Men som sagt finns många avarter....Tyvärr!

2011-09-16 @ 18:08:40
Postat av: Erika

Jag håller med dig!! Men vi har alltid haft lika åsikter när det gäller sånt :)

2011-09-16 @ 19:41:07
Postat av: Maria

Haha, jag hållr också med. tycker att det verkar grymt omständligt!

2011-09-17 @ 10:13:29
URL: http://mariamelon.com
Postat av: Alice

Mamma: Japp så är det ju tyvärr.. äckligt i alla fall!



Erika: Japp det har vi faktiskt, tur det finns vettiga människor som oss! ;P



maria: ja och hur ska man hålla reda på vem som sagt vad?:P Haha aja, vi slipper det iaf å det är det viktiga!

2011-09-17 @ 16:14:26
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0