Z-z-z-z-oooombie!

Jag har läst och röttat till en halv sida av nästan tre, det var bara att inse att min hjärna är helt slutkörd efter allt körandet idag. Inget otippat egentligen, så det får vänta tills imorgon. Dags att börja läsa sista boken i denna delkursen, så det ska jag göra vid sängdags.

Btw, jag har verkligen glömt hur otroligt svinjobbigt det är att leta parkering i lilla Malmö. Shit alltså, fullt överallt! Man blir både trött och arg på samam gång! Som jag skrev på FB 1-0 till Halmstad, man får i alla fall parkering där! Fast sen hur det än är, så är Malmö hemma och jag älskar att komma hem. Även om en stor del av denna veckan kommer gå åt till pluggande och renskrivning så känns det fantastiskt att vara hemma igen. Det är kärlek

Hoppas ni har en fin kväll alla söta läsare! Sov så gott när det är dags!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaha okej:)

2011-09-27 @ 09:13:44
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0