Alltid lika härligt att lägga sig i en ren...

img_8355 (MMS)

Alltid lika härligt att lägga sig i en renbäddad säng! Dessutom är det avdammat och fräscht härinne. Me like! Kvällen har varit bra, hade elev med mig på jobb idag som var superduktig :). Fick kärt besök av en stammis och slutade kvart över två, ruskigt skönt. Har en känsla av att jag kommer sova gott inatt! Jag har tänkt massor idag och kommit fram till mycket idag. En del saker kan jag inte riktigt släppa för jag har en känsla av en fortsättning och idag kom jag på mig själv i en mysig känsla... Ibland är man konstig och ibland är livet lite märkligt. En del saker gör sig påminda medan nya saker börjar träda in. Jag lovar att berätta för er när allt är tydligt. Sovgott med er // fröken filosofflumm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0