Efter måndagenslöpning ingick efterposebil...

img_2084 (MMS)

Efter måndagenslöpning ingick efterposebilder! Fan jag känner mig verkligen som en zombie men den här dagen har verkligen varit fullspäckad! Nu återstår några underbara timmars sömn om jag har tur :). Just nu gillar jag mitt liv men ogillar ganska många saker runt om mig. Hoppas att allt får en bra vändning för alla inblandade! Önskar det av hela ni hjärta! Extra glad just nu är jag för att jag inser att jag har underbara vänner. Dem absolut bästa som finns! Tråkigt att de bor 1,5 timme här ifrån.. Men de är ändå bäst! Samtidigt har jag börjat lära känna fantastiska människor här i Halmstad också och min magkänsla säger mig att här finns några guldkorn här uppe också! Så jag är lycklig <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0