Efter regn kommer solsken

Jag är faktiskt på lite bättre humör även om jag fick reda på av vår lille Zeus ska opereras igen.. Hoppas i gudarna nu att det blir ordentligt och att det blir där!

Efter en löprunda och en dusch såg jag att några i klassen hade sett resultatet på tentan vi skrev för två veckor sedan. Nervöst loggade jag in och fick till min stora lycka se att jag blev godkän! Woho! Snacka om att det är fantastiskt skönt att slippa den tjocka, tjocka boken med all historia! Jag kan minsann om jag vill! Så ja jag är på bättre humör iaf!

Hoppas ni alla har en fantastisk måndag :)



Kommentarer
Postat av: Fredrik

måste bara säga "Så jävla snyggt!"



PS. grattis ;)

2012-04-02 @ 18:42:30
Postat av: Fredrik

måste bara säga "Så jävla snyggt!"



PS. grattis ;)

2012-04-02 @ 18:42:43
Postat av: Pia Cederström

Det sa jag väl:) Att du fixa det! Du är ju BÄST! Precis som mam :) Så nu är vi två! hahahaha!

2012-04-02 @ 18:43:59
Postat av: Alice

Fredrik: Aw, tack så mycket, inväntar lite värme så man kan ha den på något av våra äventyr :P Å tack för grattiset, så jävla gött att slippa den nu!



Mamma: Ja jag vet, men jag var ändå osäker. Skönt den är satt nu iaf :) <3!

2012-04-02 @ 20:19:42
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0