En trött Alice

En snabb uppdaterig. Och ja jag är på bättre humör, så det var inget länge blogguppehåll ;)
Igår åkte jag upp till Göteborg till min fina, fina Arlinda <3. Vi tjötade, gick upp på ramberget och käkade lite godis innan det var dags för mig att krypa till kojs.

Idag gick jag upp halvsju, smög mig in i badrummet för att inte väcka Arlinda och iordningställde migi nför uttagning till Miss World Sweden auditionen :).

Jag hade turen att hamna i första gruppen, det tog cirka två timmar och vi gick i casual, bikini och fotograferades. Nu hoppas jag bara på att alla håller tummarna för mig, får veta om jag gått vidare i början av maj! Cross your fingers!

Nu ska jag återgå till softandet.. trött som ett helt ålderdomshem trots att jag deckade på soffan i tre timmar.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0