En tung start

Måndag igen, passet gick bra och alla glada motionärer var på plats igen! Fick ett tråkigt besked idag, men inget jag kan dela med mig av än. Förhoppningsvis blir det bra tillslut iaf, jag kör på i samma takt.

I övrigt så är Zeus inlämnad för en eventuell operation igen. Han kan inte stödja på benet och såren har blivit infekterade. Lille stackars plutten. Det hade klart varit det bästa om han slapp opereras en gång till, så jag håller tummarna för det. Vårt lilla energiknippe vill vi ha kvar och vi vill ha honom frisk! Hoppas, hoppas, hoppas nu allt går bra!

Så idag är det ingen superbra måndag. Hoppas på att den vänder snart och blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0