Pink lägger sig sällan såhär tidig men jag...

img_3621 (MMS)

Pink lägger sig sällan såhär tidig men jag antar att hon också är trött och seg efter en hel dag av regn! Det blev en timmes promenad med hundarna så samvetet är lättat på det planet. Men i övrigt finns det alldeles för mycket just nu som ger mig magont och stress.. En del saker kan jag inte påverka, hur mycket jag än vill och försöker och trots att jag vet det så stressar jag upp mig. Jag är dum ibland. Jag känner för mycket och bryr mig för mycket. Kanske en fin egenskap ibland och jag tror den uppskattas överlag, ja att man bryr sig om andra människor. Jobbigt bara när man själv får Stress och oro. Jag i ett nötskal. Dessutom måste jag försöka lösa ytterligare saker imorgon.. Suck. Dags att sluta stressa upp sig, annars kommer jag inte kunna somna! Sov gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0