Smuuurf! Fy tanken så trött jag är idag! D...

img_5872 (MMS)

Smuuurf! Fy tanken så trött jag är idag! De har varit lite sömn sedan i onsdags nu, vi har försökt hålla bra koll på Zeus så han inte överbelasta sitt ben och imorse vaknade jag ändå av en tratt i snudan, och tappra försök av honom att hå upp i sängen... Så synd om honom. Han är lika glad som alltid och försöker gör som vanligt men helt plötsligt får han inte vara i soffan, sängen eller gå ut i trädgården med dem andra :(. Hoppas nu det släpper den här gången han har haft ett helvete :(. Pappa har fullt upp nu men han är grym, så det kommer nog gå bra. Håll alla tummar och tår! I övrigt har jag pluggat idag, boken är sömnmedel. Men nu är jag halvvägs igenom så atte... Saknar mina skåningar redan. Så fort helgen är över och jag varit med dem sakna jag dem :(. Jag jobbar på att få dem att flytta upp haha! Aja, sov så gott och följ era drömmar!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mmmm du jobbar bra på att få oss att flytta :P



Smuurf på dig så god natt <3

2012-04-22 @ 23:02:42
Postat av: Alice

Haha ja, jag kommer ju inte flytta ner så då får jag ju ta er lite närmre mig helt enkelt ;)

2012-04-23 @ 12:42:36
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0