The sun is shining!

Himlen är blå och solen skiner, vilken fantastisk start på denna tisdagen! Sovit som en prinsessa har jag också gjort. Strax blir det att klä sig anständigt och bege sig mot stranden med mina fina vovvar, därefter blir det lite träning I think=).

Ska dessutom ta tag i livet som jag sa igår.. avskyr att ringa samtal bara så vi får se om det blir idag eller imorgon. Mesig som man är. Fast jag vet att det inte är något farligt, så ogillar jag det så mycket att jag gärna skjuter upp det.. Jodå så atte...

I övrigt ska jag försöka få tag i björkris, har inte hittat något bra träd att tjuva från än, men det blir mission nr 2 idag:)

Ha en fantastisk tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0