Vilken dag!

Dagen började med 1,5 timmes träning. När jag kom hem fick jag ett samtal som fick mig att gråta från och till i några timmar ang. Zeus. Det vr inte säkert att han skulle komma hem igen.. Men vid fyratiden fick jag det glädjande beskedet att han klarade operationen bra och jag hoppas av hela mitt hjärta att det läker ihop ordentligt nu! Hoppas, hoppas, hoppas!

Efter promenaden med vovvarna bar det av till stan för en fika med Jocke i våesolen! Vädret var alldeles underbart, hoppas på att soloen är här för att stanna nu! Trött på regn/hagel/snö och blåst.. Våååren, hallå?!

Imorgon efter passet bär det troligtvis av till skåneland för en långhelg. Ska bli skönt att komma hem en sväng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0