Cleaning done- check!

Nu är här rent igen och det gillas! Jobbigast och besvärligast är det alltid att byta rent sängkläderna, har alltid avskytt det. Konstigt nog är det dock det som är absolut bäst av allt när det är rent. Att få krypa ner i rena sängkläder, då sover man extra gott! 
 
I övrigt fick sig soffan en rejäl omgång med städsvampen. Plastsoffa som är skit egentligen, men den får duga tills jag hittar något annat. MIna möbler slitsj u lite mer eftersom jag ahr tre husdjur som gärna sover i dem.. Så de får ju vara tvättbara på något sätt typ :)! 
 
Aja, nu ska jag softa lite innan det är dags att börja plugga lite. Vet inteo m jag ska jobba än.. 25 minuter kvar tills jag officiellt är ledig. Hoppas, hoppas jag får förbli ledig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0