Ett bad och några timmar senare

Idag tog jag mig ett lååååååbgt och härligt bad med en kall Breezer i handen (som fin f.d fästmö lämnat sedan midsommar :P) telefonen på ljudlös och gömd i sovrummet kände jag att det var dags att göra något vettigt idag. Jag har nu satt ihop ytterligare tre låtar till mitt Functional toningpass och nuy återstår bara en styrkelåt kvar och ja sen får jag nog byta ut en av uppvärmningslåtarna och sen är passet klart! Helt tokigt! Ska gå igenom allt i helgen och hoppas på att det känns bra och eventuellt göra lite finjusteringar och sen kommer jag be er allihopa hålla tummarna STENHÅRT på tisdag! Gör ni det om jag ber er riiiktigt snällt?:) 
 
Ska softa lite till och bara vara. Eventuellt poppa lite popcorn och sätta igång spotify lite diskret innan jag kryper till kojs. >En bra ledig dag idag får man väl säga. Jag är nöjd iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0