Idag köpte jag bebissockar!

Idag har jag hunnit med en hel del, men jag är inte riktigt färdig med mina måsten än.. Fick det nya corepasset som gärna ska köras från och med vecka 35 igår och jag har ju inte hunnit öva än, men det tänkte jag börja med om en liten stund. Hoppas det går in lika lätt som förra och att jag slipper axelinflammationer och andra hemska inflammationer!
 
Pluggandet gick bra trots att det var sjukligt omotiverat. Fick åka iväg till Maxi för att handla då lille Kola har knäckt eller tappat sin klo :(. Så där är en sårskora och allmänt irriterat där den suttit och självklart kan han inte låta bli det.. Jag har försökt det mesta och varje gång vi varit ute så har jag tvättat av tån eller ja klon vad man nu ska kalla det med asollösning men han har hoppat tio meter upp i luften så jag antog där vart sprit i den.. Så jag fick handla ny sårtvätt och sen köpte jag de minsta möjliga bebissockarna jag kunde hitta! SÅ numera har kola en mörkblå liten strumpa runt tassen, iaf några dagar så han slutar slicka på det. Jag är så rädd det ska bli infekterat! 
 
Övade på functional idag men glömde papperna hemma men det kändes okej iaf.. ogillar att jag bara får ha friavikter dock för det fungerar helt klart bättre med skivstång som jag ahde från början. Men antar att det är lite av en vanesak så jag ska öva imorgon efter indooren också! 
 
Aja, nu har jag städat och det enda som återstår för dagens måsten är att öva in coren! Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0