Jag är stora trygga vargen

Sådär iordningställd inför nattens jobb. Mindre peppad på att jobba just inatt, men jag vet att det brukar kännas mycket bättre när jag väl är där. Personalen är alltid trevlig och ofta hänger där någon skön och trevlig gäst så det kommer säkert gå kanon! 
 
Note to myself. Sluta krusa folk ( kanske är detta bara ett skånskt uttryck?) och sluta jaga runt. Jag orkar inte jaga efter folk och orkar inte springa runt och krusa folk. Har ni inget intresse i det själv så får det väl lov att vara så, tänker inte vara den som bara duger när man inte har något bättre för sig. Då avstår jag hellre. Bara så ni vet och så att jag minns det. End of story
 
"Everyone tries to impress that special someone, but if you cant get them by being yourself they cant be all that special."
 
Hörs inatt kära vänner och kära läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0