Långa nätter

Jaha då sitter jag här och häckar igen. Det är verkligen något särskillt med kvällar och nätter som jag gillar, men jag kan inte sätta fingret på vad bara! Givetvis är de ju absolout bäst när man är helt ledig och man kan sitta och filosofera eller umgås med någon man tycker om. Mina ensama filosofkvällar brukar resultera i betydligt mer vishet än förut och betydligt fler bra och fungerande planer. Men vissa dagar behöver man lite extra utbyte i form av andra människors tankar och planeringar. Man behöver liksom bli lite influerad! 
 
Men ikväll påbörjas arbetsveckan och beroende på hur många som vill ut och roa sig eller ej så får vi se hur mycket filosoferande det blir. Jag hoppas på lite tid att filosofera, för det gör jag som sagt bäst på kvällar och nätter! Jag ahr en del saker att gå igenom i knoppen, så kanske blir det ikväll :). Ni lär inte missa mina uppdateringar så ni märker väl vilket det blir. 
 
Hörs sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0