Lediga dagar

Det tråkiga med lediga dagar är att de alltid går så otroligt fort? Vart har den här dagen tagit vägen? Klockan är redan halvsju och det känns som om jag vaknade nyss ( eller snarare som att jag aldrig vaknat till ordentligt, helt lost i knoppen).. Aja, det var några timmar i stan med Inna vilket resulterade i den där orange blusen jag la upp för ett par dagar sedan, en röd paljettkjol för trettiospänn och en svart topp att ha under den genomskinliga skjortan! Bra köp, men dessvärre kan jag inte lägga upp bilder för tillfället dör den funktionen vägrar typ.. 
 
I övrigt har det lagats mat och hundarna har rastats. Nu blir det snart lite kaffe och lite fixande av functionalpasset. Jag är ju inte riktigt klar än och det känns som om det får bli paus i pluggandet idag så något vettigt kan jag ju få gjort i alla fall;) Möte om passet nästa vecka! 
 
Hörs lite senare vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0