Lördag..

Usch det kändes inte alls så bra som jag ahde hoppats på idag... Lever på hoppet och om ni håller tummarna ett tag till så kaaaaanske! I hope so, ändå smått irriterad.. men ja inte lönt att ödsla en massa energi på något sådant egentligen! Men jag är ju lite som jag är. 
 
I övrigt så är det jobb ikväll, börjar redan 20.00 så det ska bli spännande att se hur kåren är att sitta på. Försöka släppa allt som intek änns bra nu ;) Nytt liv startar på måndag, jag ahr något gött att se fram emot i alla fall! Fantastiskt att ha det iaf, för det känns bra om inget annat! 
 
Sen vaknade jag med värsta nackspärren idag.. Inte kul alls. Så det var bara att smörja in med lite voltaren och tigerbalsam, sen får vi hoppas att det känns bättre snart :). Vi hörs sen, ska snart ta mig en promenad med mina fina vovvar så humöret blir på topp igen. Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0