När saker äntligen lossnar!

Ja nu börjar det som sagt rucka på sig i rätt riktning och livet börjar kännas bra eller bätre för det har inte varit sådär superduper dåligt nu på ett tag vilket är riktigt, riktigt skönt! Tja en del saker hade det ju inte gjort något om det hade gått liiiiiiiiiite längre framåt med, men man ska ju vara glad för det lilla och det går ju framåt även där men väääääldigt långsamt bara. 
 
Det känns riktigt skönt att ha kommit in på Media och kommunikation och den här gången är det nog faktiskt rätt!  Dags att avsluta saker och ting på riktigt nu när jag har chansen till något jag tycker om och dessutom har jag redan fått positiv feedback, inte illa! 
 
Att träninegn går bra och att functional toningpasset är så gott som klart känns sjukt skönt. En uppvärmningslåt kvar men ska se om resten är godkänt imorgon som sagt så håll gärna tummar och tår!
 
Nej det har varit (är emellanåt) väldigt intensiva dagar såhär i slutet av sommaren men när all möda är gjord och man får så positivenergi och feedback tillbaka så kan jag bara konstatera att det helt klart var värt det! Mycket bra händer till hösten och som jag sa igår på fejjan OoooOooo sometimes I get a good feeling. Det är inte bara en låt av Tim Berg (Avicii) utan det är dagens sanning. En jävligt bra sådan! 
 
Efter några timmar i receptionen och renskrivning av pass och dylikt är det äntligen dags att softa! Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0