Natti!

Jag vet det varit ovanligt tyst idag. Jag har varit trött och försökt hinna med det som ska hinnas med. Passet kändes bra idag och efter det blev jag riktigt trött, nästan sådär så man känner sig sjuk och det bidrog till att jag inte kände för att jobba.. Dock vände det ganska så snabbt idag eftersom favoritstammisarna dök upp direkt och därefter rullade det på med glada ansikten! Sånna kvällar gillar jag och dessutom är som världens gulligaste med komplimanger och kära ord! Vissa kvällar undrar man varför man utsätter sig och jobbar såhär men kvällar som den här får mig att minnas varför! Att personalen är underbar bidrar också maaaaassor till den här fantastiska känslan man får vissa kvällar! Tack för ikväll alla! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0