Nighty

Äntligen i säng efter en lång dag. Jobbet gick okej, trevlig personal som alltid! Ganska mycket Folk men lite spel och ja det hände inte så mycket inatt så är det ibland! Nu ska jag sova som en liten bebis och imorgon är det nya pluggtag. Ska försöka fånga upp all positiva energin som finns runt om mig då också. Jag är fortfarande positiv men ibland kommer tankar och situationer till en som man måste tänka igenom lite extra och då tar det lite på en. Jag ska iaf hålla mig till mitt myselfpromise som jag bestämde att jag skulle göra. Slutet av september eller ja siste så jag ska hålla det även om det känns svårt just nu... Jag får lära mig att hålla mig till tåls iaf. Massor av erfarenheter rikare sedan jag flyttade upp till Halmstad och fler tycks det bli! Det är nyttigt för mig och nu när jag äntligen hittat tillbaka till sen jag är kan jag nog faktiskt lära mig något av allt som händer. I like it! Sussa nu så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0