Onsdag

Tiden går fort när man har roligt, eller?:P 
 
Idag harj ag gjort en del vettiga saker faktiskt. Dagen började med att Keddy fick sitt bad. Jag brukar bada alla tre husdjuren en gång var sjätte månad, dock tar jag dem aldrig samma dag. Idag fick Keddy börja och ni kan tro han luktar gott och blev jättefin! Dock var det inte sådär super populärt att vara i badkaret.. 
 

 
Utöver det så har jag tömt diskmaskinen, torkat rent ordentligt på diskhon och faktiskt satt ihop hälften av corepasset! Så nu är mage och rygguppvärmnings låtarna klara och även den första tuffare låten för bålen! Nu orkar jag inte mer för idag så om en stund ska jag klä mig och ta hundarna på en långtur! 
 
Därefter ska jag cykla ner till Ica och hämta ut ett paket från H&M och ikväll blir det jobb! Sista veckan med vardagspass och varje helg. Från och med nästa vecka kommer jag inte jobba nätter på vardagar och jag kommer bara jobba varannnhelg. Måste ju ha lite liv förutom jobb och studier också :)! 
 
Aja, men vi hörs väl senare. Hoppas solen skiner på er också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0