P.s

Ibland hinner jag ju tänka lite extra och den här veckan har givetvis inte varit något undantag.. Jag kan ibland känna att en del människor tar lite för mycket av min energi, kan inte ni också känna så ibland? Små saker kan bli väldigt stora och sådär. Det suger ut min energi ibland faktiskt när det blir lite mycket. Men inget ont som inte för något gott med sig. Nu kan jag se saker i helt annat ljus vilket kan bli till min egen fördel. Att lära sig av andra människors beteende, man kan på så vis ha i åtanken vad man ska och inte ska göra. Visst låter det väl bra? Jag tycker det iaf och hoppas jag kan hålla det så i praktiken också! Nu ska jag sova ;)! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0