Puh!

SÅdär då har hundarna fått sin långrunda, jag har fått min löprunda och jag har hämtat mitt paket från H&M som innehöll mina fina svarta lädershorts :P och jag har köpt nya vitaminer! 
 
Mitt i allting upptäckte jag också att min cykel hade punka på bakdäcket och ja.. jag kan inte fixa sånt så harj ag tur finns där någon vänlig själv som hjälper mig.. I värsta fall får jag googla det och göra några tappra försök att få ihop det.. Dock får det vänta till helgen! 
 
Timmarna jag har innan det är dags för jobb ska innefatta enbart slappning, Little Britain och kaffe! Slapp åka in och jobba så tidigt idag iaf så det känns faktiskt bra. Har ett lite längre jobbpass imorgon kväll men det är ändå helt okej. Money talks ;)!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0