Spiderman

Spiderman var riktigt bra och har ni inte sett den så bör ni absolut göra det! Snacka om ögongodis ;-p. Den här måndagen har gått ruskigt fort och kroppen har inte direkt fungerat som den brukar. Seg och allmänt knepig (mer än vanligt). Dessutom har jag en jobbig känsla inombords som inte vill släppa taget riktigt. Min magkänslan brukar man kunna lita på och i vissa fall kan man önska att den inte stämde. Men så är det.. Intuition som det så fint kallas. Ibland något jag har lite för mycket av. Men jag som senast igår så att jag skulle tänka positivt får väl se det som en bra sak i slutändan för jag är alltid smått förbered på det mesta. Ibland är jag bara inte säker på vad jag förberett mig på. Trevligast är det ju när man har en sådär extra bra magkänsla men att man inte vet varför, och sen när det äntligen händer så kan man bara säga -Aha det var därför ;-)! Ja nu spårade det här inlägget ut lite känns det som. Sovdags, håller pass halvtio imorgon så lite sömn på det ! Sov så gott med er och håll tummarna för att min magkänsla håller sig till det positiva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0