Things that are hard to do

De senaste månaderna har innebär många prövningar i mitt liv på olika sätt. Jag har fått lära mig att ta tjuren vid hornen vare sig jag vill eller ej och i vissa fall har det nog varit mindre begåvat att försöka ta tag i saker och göra det rätt. Men av varje situation jag fått handskas med har jag fått lära mig något bra trots att jag inte är säker på att jag fattat allt jag lärt mig. Jag tror en del saker bara smälter in så småningom och att man får den här aha känslan. Men prövningarna fortsätter och imorgon ska jag försöka ta tjuren vid hornet igen. Jag vill göra allt innan jag åker iväg så imorgon blir sista dagen. Även om min magkänsla är lite märklig nuförtiden eller om det beror på mixade signalutsändningar från människor så vet jag att de beslut jag fattat idag är det som känns bäst i både hjärta och själ. Ibland vet man vart man hör hemma och får man chansen ska man ta det oavsett om man har lite mindre trevliga saker att ta hand om innan. Jag som tror på karma tror också att man kommer längst på att vara ärlig. Imorgon är det som sagt dags igen.. Dags att få mer skinn på näsan. Wish me luck. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0