Tisdag

Satt precis och tänkte på hur länge mitt löfte om att tänka positivt varade.. Knappt två dagar :P, aja om inget annat så är jag i alla fall medveten om det. Förlåt. Jag försöker samla positiv energi men ibland kommer verkligheten ifatt en litegrann och då blir det lite smådeppt.. Just nu oroar jag mig faktiskt lite över hyran och flytt. Jag berättade i början av juni att min hyresvärd ville höja min hyra med 1200kr i månaden.. Vi grannar har givetvis gjort uppror, och därefter har jag inte tänkt så mycket på det fram tills nu i dagarna. Fick reda på att det eventuellt kanske inte går sådär jättebra med förhandlingarna och ja... Som ni kanske förstår blir man orolig. 
 
Jag ska försöka att inte tänka på det för mycket för man blir småknäpp av det och egentligen finns där inte så mycket annat att göra än att börja kolla runt efter andra. Inte så lätt när man är student, och inte heller så lätt när man har två hundar och en katt. Aja, det ordnar sig det gör det ju alltid. Önskar bara att den dä'r lottovinsten jag väntar på kom typ nu. Hade köpt min egen bostadsrätt och sedan hade jag haft mitt på det torra med vart jag ska bo iaf. Men som sagt positiva tankar.. :P. I will try.
 
Hursomhelst så blev jag iaf glad över att gå till gymmet imorse och träffa mina glada motionärer! Det värmer i hjärtat när de kommer fram och säger att de blir såå glada av att se att det var jag som höll i passen och inte någon annan. Och att de sedan efter passet berömmer en och verkligen visar sin uppskattning. Det är helt underbart och de får en alltid på glada tankar direkt! Tack för att ni är så bra! 
 
I övrigt för att bli på ännu bättre humör så har jag packat min resväska för på torsdag blir det en långweekend med mamma! Överraskade mamma med en hemlig resa ;) Ni får såklart veta vart när vi är framme eller iaf när vi är hemma igen! Det behövs nu innan allvaret sätter igång igen. Dessutom har jag saker att uträtta när jag är framme och om jag har och får chansen! Så är det. 
 
Aja, ska plocka undan lite och eventuellt plugga och käka lite. Så vi hörs sen! Puss å kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Inna

Vi får ses när du är tillbaka gumman! :) Ha en riktigt trevlig resa!!! :D <3 Puss!

Svar: Tack gumman! Ja det är klart vi ska! Puss på dig <3
Alice ♥

2012-08-14 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0